Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(31)
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
E-booki
(31)
Książki
(26)
Proza
(17)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(16)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(10)
Autor
Żukowski Marcin
(5)
Doktorowicz Krystyna
(2)
Modzelewska Weronika
(2)
Moss Marcel
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Seager Charlotte
(2)
Stratten Scott
(2)
Studziński Adam
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Bennett Ronnie
(1)
Berry Lucinda
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Boczkowska M
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Celej P
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Davis Katie
(1)
Dudek K
(1)
Enge Eric
(1)
Ford Sam
(1)
Garrod Beth
(1)
Green Joshua
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jenkins Henry
(1)
Kalinowski Kasper
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Klassen Mikhail
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Koszembar-Wiklik M
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kramer Alison
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Leksy Karina
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Levy Steven
(1)
Lovett John
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McManus Karen M
(1)
McStay Andrew
(1)
Meryk Radosław
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk
(1)
Mladjenovic Paul
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Pochłódka-Wątorek Anna
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rulski-Bożek Mateusz
(1)
Rusiecka Anna
(1)
Russell Matthew A
(1)
Shah Reshma
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Spencer Stephan
(1)
Stricchiola Jessie
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Sudol Ted
(1)
Taper Agnieszka
(1)
Thomson Laura
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Turner Jamie
(1)
Urbaniak Monika (ilustrator)
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Watson Sue (1966- )
(1)
Wawrzyniak Michał
(1)
Welling Luke
(1)
Winter Tamsin
(1)
Wiszniewski Maksymilian
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Odbiorca
14-17 lat
(7)
Młodzież
(7)
9-13 lat
(5)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(6)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(22)
Internet
(7)
Nastolatki
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Dzieci
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Edukacja medialna
(2)
Gry komputerowe
(2)
Instagram
(2)
Komputery
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Tajemnica
(2)
Wakacje
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Analiza danych
(1)
Blogerzy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Córki
(1)
Depresja
(1)
Dezinformacja
(1)
Dorastanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Dziewictwo
(1)
Ezoteryka
(1)
Facebook
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hejt
(1)
Influencerzy
(1)
Informatyka
(1)
Jutuberzy
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Małżeństwo
(1)
Media
(1)
Media elektroniczne
(1)
Miłość
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Netflix (serwis streamingowy)
(1)
Netykieta
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ofiary gwałtu
(1)
Ojcowie
(1)
Osoby zaginione
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Problemy małżeńskie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Reklama
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Rówieśnicy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Sharenting
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Smartfon
(1)
Szkoła
(1)
Toksyczne związki
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od gier komputerowych
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wsie
(1)
Wyjazd za granicę
(1)
YouTuberzy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zajęcia komputerowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść
(15)
Kryminał
(6)
Thriller
(6)
Powieść obyczajowa
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Publikacje
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradnik
(3)
Romans
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść polska
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Broszura
(1)
Komedia
(1)
Literatura polska
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Opowidanie polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pełna humoru i zimowego klimatu lektura, idealna dla miłośników "Do wszystkich chłopców, których kochałam" i "Kissing Booth". Elle jest gwiazdą mediów społecznościowych. A przynajmniej tak się wydaje... Zdeterminowana, by zwiększyć liczbę followersów, postanawia na czas świąt zamienić się miejscami z jedną ze swoich obserwatorek - Holly. Dziewczyna mieszka w małej angielskiej wiosce i uwielbia Boże Narodzenie. Nadchodząca Gwiazdka miała być najlepsza w jej życiu! Plany rozsypują się jednak jak domek z kart, gdy mama oznajmia, że chce sprzedać ich dom, a chłopak proponuje, by zrobili sobie przerwę. Czy z dala od swoich domów Elle i Holly znajdą to, czego naprawdę pragną? [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. RM IV (1 egz.)
E-book
W koszyku

Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek

Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Szkolny portal informacyjny? Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić? Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na ujęcie groźnego przestępcy…? Współczesne media są pełne manipulacji. Dlaczego tak jest i jak się przed nią bronić? To opowieść, która obnaża mechanizmy społecznego przekazu, pokazuje wartość krytycznego myślenia i przestrzega przed bezmyślnym przyjmowaniem sensacyjnych newsów. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PS III (1 egz.)
E-book
W koszyku

Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują media społecznościowe. Są źródłem informacji, które, właściwie spożytkowane, mogą przynieść niezły dochód. Mogą też dać odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez naukowców z różnych branż. Sama eksploracja tych danych przynosi sporo satysfakcji i radości. Zaskakujące przy tym jest to, że przygotowanie zestawu potrzebnych narzędzi i nauka posługiwania się nimi zabiera naprawdę niewiele czasu i nie wymaga specjalnych talentów!

To trzecie, zaktualizowane wydanie popularnego podręcznika dla osób, które chcą zająć się wydobywaniem danych z sieci społecznościowych. Uwzględniono tu zmiany interfejsów API wprowadzone do poszczególnych platform i dodano rozdział o eksploracji Instagrama. Dowiesz się, jak dzięki danym z mediów społecznościowych określić sieć powiązań użytkowników, zorientować się, kto o czym mówi i gdzie się znajduje. Treść bogato zilustrowano przykładami kodu w Pythonie, a także plikami Jupyter Notebook lub kontenerów Dockera. Ciekawym elementem książki jest zbiór receptur dotyczących rozwiązywania konkretnych problemów z Twitterem.

W tej książce między innymi:

  • wprowadzenie do świata mediów społecznościowych
  • przybliżenie bogactwa danych zawartych w mediach społecznościowych
  • eksploracja danych za pomocą narzędzi Pythona 3
  • zaawansowane techniki eksploracji danych, w tym współczynniki TFIDF, podobieństwo kosinusów i rozpoznawanie obrazów
  • tworzenie wizualizacji pozyskanych danych

Jakie informacje dziś znajdziesz dzięki danym z Facebooka?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Dragon, copyright 2022. - 220 , [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 U (1 egz.)
E-book
W koszyku

Co robi moje dziecko w internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza?

Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej książka jest przeznaczona dla każdego, kto jest zainteresowany wpływem technologii na rozwój dzieci: od narodzin aż do osiągnięcia przez nie dorosłości. Z pewnością znajdą tam coś dla siebie:

Rodzice, którzy starają się nadążyć za najnowszymi technologiami i zastanawiają się, jak pomóc swoim dzieciom z nich korzystać.

Nauczyciele, którzy szukają pomysłów na wykorzystanie technologii do ważnych i wzbogacających doświadczeń edukacyjnych w klasie.

Projektanci graficzni, którzy opracowują aplikacje i strony dla dzieci w różnym wieku i ich rodzin.

A także wszyscy inni, którzy pragną dowiedzieć się więcej o tym, jak wychować dziecko w cyfrowej rzeczywistości.

Katie Davis oferuje strategie łagodzenia trudności, wspierania komunikacji i tworzenia środowiska wspierającego dzieci w bezpiecznym poruszaniu się w cyfrowym krajobrazie. Porusza też wyjątkowo trudne tematy jak naruszanie prywatności w sieci, nękanie online, zagrożenia zdrowia psychicznego. Niezwykle ważna książka.

Dr hab. Beata Krzywosz-Rynkiewicz, prof. UWM

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Dziewczyna w realu / Tamsin Winter ; przełożyła Maria Jaszczurowska. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, copyright 2023. - 324, [4] strony : 21 cm.
Dojrzewanie to męka, a co dopiero dojrzewanie w sieci, na oczach setek internautów. Eva ma 13 lat, rodziców influencerów i „własny” kanał na YouTubie. Ale tak naprawdę nie ma nic do gadania. To rodzice rozdają karty. Od urodzenia wybierają promowane produkty, zawierają umowy ze sponsorami, zapełniają grafik dnia i decydują jaki outfit zaprezentuje fanom. Wszystko jest na sprzedaż, nawet najbardziej wstydliwe szczegóły z prywatnego życia nastolatki. Ba, te „ważne tematy” klikają się najlepiej i przysparzają kanałowi kolejnych subskrybentów. Wstyd i zażenowanie — te uczucia Eva zna aż za dobrze. Mierzy się z nimi niemal codziennie, kiedy koledzy ze szkoły szerują kolejne kompromitujące vlogi na temat jej pryszczy, trudów dojrzewania, a nawet pierwszej miesiączki! Kiedy jeden z filmów staje się viralem, dziewczyna mówi DOŚĆ! Tym razem posunie się tak daleko, jak trzeba, byle tylko kanał „Wszystko o Evie” przestał nadawać. Tamsin Winter szybko podbija serca młodszych nastolatków. „The Observer” Zabawna i jednocześnie dająca do myślenia trzecia powieść Winter niezwykle prawdziwie ukazuje poczucie bezsilności oraz ujawnienia ciemną stronę internetowej sławy. „The Guardian” [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PS IV (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Facebook : a miało być tak pięknie / Steven Levy ; przełożyła Katarzyna Sosnowska. - Wydanie I. - Białystok : Mova, 2022. - 558, [2] strony ; 24 cm.
Steven Levy, specjalista w dziedzinie technologii, dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem, przez trzy lata zbierał materiały na temat firmy Zuckerberga, towarzysząc jej założycielowi w sytuacjach zawodowych i prywatnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Follow me like me. 1 / Charlotte Seager ; przekład: Mateusz Rulski-Bożek. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2021. - 269, [3] strony : ilustracje ; 20 cm.
Kiedy 16-letnia Chloe - królowa Instagrama i selfie - odpowiada na wiadomość od przystojnego nieznajomego, nie ma pojęcia, kogo zaprasza do swojego życia. Gdy jej internetowy fan staje się coraz bardziej natarczywy, jej prawdziwe życie zaczyna się rozpadać i Chloe zdaje sobie sprawę, że musi znaleźć sposób, aby go zatrzymać, zanim sprawy wymkną się spod kontroli. Amber nie jest królową Instagrama i nikt nie ma na jej punkcie obsesji. Jej wielka miłość właśnie wyrzuciła ją ze znajomych na FB, ale to nie przeszkadza dziewczynie w śledzeniu jego Facebooka i Instagrama. W „Follow Me, Like Me” Charlotte Seager bohaterki mogą odkryć, że prawdę trudniej jest przełknąć niż kłamstwa. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RM IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hashtag / Remigiusz Mróz. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2018. - 423, [1] strona ; 21 cm.
Jedna przesyłka zmieniła jej życie. "Twoja paczka już na ciebie czeka!" - brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci - a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę - i okazało się to największym błędem, jaki kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie… Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przeszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy z hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zaginione… [okładka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KS (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Hejt do niedawna stanowił wyłącznie czarną stronę sieci. Przyzwyczailiśmy się do niego, a nawet niesłusznie go zaakceptowaliśmy. Efekt? Hejt wyszedł z monitorów na ulice, a my musimy żyć w świecie, w którym każdy może obrobić nam tyłek i zrobić krzywdę — nie tylko słowem, ale i czynem. Hejter rzuca bezpodstawne, agresywne i krzywdzące opinie na prawo i lewo. Kiedyś cierpiały na tym dzieci w gimnazjach, później prezenterzy telewizyjni. Dziś problem ten niebezpiecznie zbliża się do Ciebie. Gwałtownie topnieją szanse na to, abyś nigdy nie poczuł jego niszczycielskiego wpływu. Co gorsza, zrozumiesz wagę problemu dopiero wtedy, gdy dotknie Cię osobiście. Ten czas nadejdzie, prędzej czy później.
Wszyscy doskonale wiemy, że wokół nas żyją ludzie głupi, bezduszni i agresywni. Dlaczego pokornie zgadzamy się na ich obecność w swoim otoczeniu? Nie możemy ich wyeliminować, ale czy naprawdę mamy pozwolić, by zdominowali nas na amen? Może warto otworzyć oczy i coś z tym zrobić?
Autor tej książki otwiera ludziom oczy od wielu lat. Co więcej, zaplanował i poprowadził największą w Polsce kampanię crowdfundingową. Ustanowił nowy rekord, który zwrócił na problem hejtu uwagę mediów i otworzył drzwi wielu innym, ważnym społecznie projektom. Pokazał, jak działa jego technika: z minusa na plus. Już wkrótce sam się jej nauczysz. W książce znajdziesz zresztą dużo więcej przydatnych technik, a każda z nich pomoże Ci nie tylko w walce z hejtem, lecz także w osobistym rozwoju.


Highslide JS Highslide JS Highslide JS
Highslide JS Highslide JS Highslide JS

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Internet złych rzeczy / Julia Chmielecka. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Pascal, copyright 2017. - 319, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #happyslapping #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking To tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Są na Facebooku, Snapchacie czy Twitterze. Są w pokoju obok, w twoim biurze, w komputerze, w smartfonie twojego dziecka… Jak często akceptujesz regulaminy nawet ich nie czytając? Jak często ustawiasz to samo hasło do wielu kont? Jak często wrzucasz do sieci zdjęcia swoich dzieci, oznaczasz się na Facebooku czy Instagramie, pokazując całemu światu gdzie jesteś i co robisz? By paść ofiarą cyberprzestępców, wystarczy naprawdę niewiele. A nasza anonimowość w sieci jest iluzją. Hejt, szantaż, dręczenie, stalking – tam gdzie jest internet, tam też są złe rzeczy. Nie unikniemy ich. Ważne jest, aby zdawać sobie sprawę z ich istnienia. Tylko świadomość i wiedza mogą nas ochronić. „Złe rzeczy”, które dzieją się w internecie, dzieją się w całej sieci, nie tylko w sieci TOR. „Złe rzeczy” dzieją się w pokoju obok, w komputerze twojego dziecka, które trolluje kogoś lub samo jest nękane przez rówieśników na portalu społecznościowym. „Złe rzeczy” dzieją się też w twoim komputerze, gdy po raz kolejny wpisujesz to samo hasło do każdego serwisu albo klikasz bezmyślnie „zgadzam się” na warunki, których nigdy nie przeczytałeś, bo nikt tego nie robi. Tkwimy w iluzji, że „złe rzeczy” nie są naszą winą i nie chcemy wziąć odpowiedzialności za „złe rzeczy”, które nam się przytrafiły.”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.
  • Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
  • Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.
Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał?
Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych!
Dzięki tej książce:
  • maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
  • poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
  • zwiększysz ROI
  • przeanalizujesz swoje kampanie
  • zdobędziesz nowych klientów
Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!
Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie wykorzystać z praktyce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:

  • wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
  • zachowywanie się jak własny autoresponder;
  • obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
  • próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
  • koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
  • oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć!


Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Ktoś z nas Kłamie ; t. 1)
Wszyscy mają jakieś sekrety, prawda? Pytanie tylko, do czego są gotowi się posunąć, żeby nie wyszły na jaw. Czytajcie uważnie, a może uda wam się rozwikłać tę zagadkę. W poniedziałkowe popołudnie pięcioro uczniów liceum Bayview zostaje zatrzymanych za karę po lekcjach. Bronwyn, kujonka, przygotowuje się do studiów na Uniwersytecie Yale i nigdy nie łamie zasad. Addy, ślicznotka, to idealna księżniczka licealnego balu. Nate, diler, znajduje się pod nadzorem kuratorskim. Cooper, sportowiec, to gwiazda szkolnej drużyny baseballu. Simon, outsider, twórca słynnej aplikacji rozpowszechniającej plotki o uczniach. Tyle że Simon nie wyjdzie z tego żywy. A policja uzna, że jego śmierć nie była przypadkowa, bo następnego dnia planował opublikować pikantne informacje na temat czwórki osób, które odbywały z nim karę. Podejrzenie o morderstwo pada na Bronwyn, Addy, Coopera i Nate’a. Czy naprawdę zabili Simona, czy może zostali w to wrobieni przez mordercę, który wciąż znajduje się na wolności? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pfil IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej