Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(42)
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
E-booki
(42)
Książki
(9)
Proza
(7)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(6)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Danowski Bartosz
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Melé Antonio
(2)
Modzelewska Weronika
(2)
Schulz Bruno
(2)
Białas Katarzyna Pośpiech
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bortnowska Małgorzata
(1)
Bott Ed
(1)
Bąk Adam
(1)
Błasiak Anna
(1)
Cisek Tomasz
(1)
Dobrzyński Sebastian
(1)
Domański Tomasz
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Galanciak Jacek
(1)
Gałka Dominika
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grzegorka Olka
(1)
Grześkowiak Patrycja
(1)
Guzowski Michał
(1)
Górczyński Robert
(1)
Głąb Paweł
(1)
Handl Michał
(1)
Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena
(1)
Jaskólski Maciej
(1)
Jańczak Kinga
(1)
Jednoróg Justyna
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karwatka Piotr
(1)
King Ashley
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Kępa Leszek
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Likness Jeremy
(1)
Madycki Rafał
(1)
Meryk Radosław
(1)
Mikołajczyk Kamila
(1)
Monicz Kamil
(1)
Nawojczyk Dariusz
(1)
Nerda Dorwij
(1)
Nowacki Paweł
(1)
Olszewska Paulina
(1)
Palak Tomasz
(1)
Palikowski Krzysztof
(1)
Pichalski Dariusz
(1)
Pilch Piotr
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Rajca Piotr
(1)
Remington Laurel
(1)
Rusnak Marcin
(1)
Schulz Bruno (1892-1942)
(1)
Siechert Carl
(1)
Sieniawska Joanna
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Steele Marcie
(1)
Stinson Craig
(1)
Stolarski Marek
(1)
Sypnik-Pogorzelska Ewa
(1)
Szarańska Joanna
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Tomasik Paweł
(1)
Umansky Kaye
(1)
Walulik Agnieszka
(1)
Wenz Christian
(1)
Willman Anna
(1)
Witek Rafał (1971- )
(1)
Wrotek Witold
(1)
Zasada Kamil
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Łużecki Piotr
(1)
Żmudziński Marcin
(1)
Żyliński Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Dzieci
(4)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Licea
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(3)
Temat
Sklepy
(6)
Przyjaźń
(2)
Babcie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chłopcy
(1)
Chłopiec
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziewczęta
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Literatura polska
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Matki i córki
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauka czytania
(1)
Odzież używana
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Ozdoby bożonarodzeniowe
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Postawy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Schulz, Bruno (1892-1942)
(1)
Sklep
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Szydzenie
(1)
Towary
(1)
Uczniowie
(1)
Wakacje
(1)
Zaklęcia i czary
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Sklepy cynamonowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Powieść
(4)
Powieść obyczajowa
(3)
Bajki i baśnie
(1)
Fantastyka
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Lektura z opracowaniem
(1)
Opowiadania dziecięce
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadania polskie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść angielska
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
51 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.
Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!


Paweł Krzyworączka — absolwent krakowskiej AGH i jej były pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnień z zakresu psychologii obsługi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. Będąc właścicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (ebiznesy.pl), jest założycielem i administratorem prawdopodobnie największego polskiego forum e-biznesu (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonałości. Także w obsłudze Klienta.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Na straży Twojego e-biznesu

Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek odbiorców zwiększa się wielokrotnie w stosunku do tradycyjnego. No i oczywiście "prowadzić e-biznes każdy może". Aż do pierwszego potknięcia, często związanego z niedostatecznym zabezpieczeniem systemu, w oparciu o który pracuje sklep czy też platforma e-biznesowa.

Problemy z bezpieczeństwem systemów e-commerce mogą mieć wiele rozmaitych przyczyn.

  • Dostawcy mają dostarczyć jak najtaniej w pełni funkcjonalny system i nie są rozliczani za priorytetowe potraktowanie kwestii bezpieczeństwa .
  • Ważna jest presja czasowa - im szybciej system będzie dostarczony, tym szybciej zacznie przynosić firmie zyski.
  • Materia bezpieczeństwa jest skomplikowana - nie każdy zna się na tych zagadnieniach.
  • Mało znane i trudne do przyswojenia bywają zagadnienia prawne - niewielu programistów czy analityków rozumie prawne aspekty prowadzenia przedsiębiorstwa e-commerce.

W książce Bezpieczeństwo systemu e-commerce znajdziesz przede wszystkim informacje o mechanizmach prewencyjnych, czyli możliwych sposobach zabezpieczania systemu. Poznasz także wymogi prawne obowiązujące osoby handlujące przez internet. Autorzy rozpatrują je od strony aplikacji e-commerce, lecz także szerzej (opisują m.in. kwestię zapisów w regulaminie sklepu internetowego).


Bardzo wartościowa publikacja, łącząca kwestie prawne oraz informatyczne, z naciskiem na aspekty praktyczne, pomocna przy projektowaniu rozwiązań na użytek małych i średnich przedsiębiorców.
dr Stefan Szyszko,
polski i unijny ekspert w dziedzinie ochrony informacji, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych w sektorze ubezpieczeniowym


Informacje zawarte w tym opracowaniu mogą przydać się przedsiębiorcom zamierzającym wejść ze swoją ofertą w świat rozwiązań internetowych lub zmieniającym sposób świadczenia usług. Mogą przydać się też administratorom wdrażającym i eksploatującym systemy e commerce oraz służyć jako przewodnik osobom zainteresowanym ochroną informacji w systemach e biznesu.
Maciej Kołodziej,
administrator bezpieczeństwa informacji w spółce Nasza Klasa, specjalista informatyki śledczej


Publikacja z pewnością przyczyni się do rozwoju kultury bezpieczeństwa informacyjnego. To bardzo ważna książka dla wszystkich zaangażowanych w biznes online, zarówno tych prowadzących sklepy internetowe, jak i przygotowujących dla nich aplikacje i rozwiązania informatyczne.
Marcin Olszewik,
Dyrektor zarządzający w Allianz Direct New Europe


Leszek Kępa - menedżer wydziału bezpieczeństwa w grupie kapitałowej działającej w branży finansowej; absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Politechniki Częstochowskiej i Akademii Podlaskiej. Autor książki Dane osobowe w firmie. Praktyczny poradnik przedsiębiorcy. Zawodowo zajmuje się m.in. zagadnieniami związanymi m.in. takimi, jak zarządzaniem bezpieczeństwem informacji, badaniami bezpieczeństwa systemów i aplikacji, elementami ciągłości działania i problematyką ochrony danych osobowych. Członek ISACA oraz Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Paweł Tomasik - absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie; wieloletni praktyk w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji w firmach z branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia) oraz logistycznej. Ma doświadczenie poparte uznanymi certyfikatami, takimi jak m.in. Certified Information Systems Auditor (CISA), Audytor wewnętrzny ISO27001. Członek- założyciel ISACA Warsaw Chapter.

Sebastian Dobrzyński – aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobył podczas pracy pracując w bankach, m.in. przy analizie prawnej zabezpieczeń kredytów hipotecznych oraz w sprawach legislacyjnych. Obecnie pełni funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji w jednej ze spółek grupy kapitałowej działającej w branży finansowej, w której zajmuje się ochroną danych osobowych. Jest członkiem zespołu ekspertów ds. Kodeksu Dobrych Praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w ubezpieczeniach, działającego przy Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Co Widzisz)
Seria książek Co widzisz? jest dla rodziców, którzy stawiają na rozwój swojego dziecka! Książeczki dzięki pełnym uroku ilustracjom zainteresują dziecko i zachęcą je do zabawy. Są to śliczne książki, dzięki którym dziecko pozna wyrazy dźwiękonaśladowcze tj. bul, bul, puk, puk, ale także słowa: ryba, lalka. Z serią Co widzisz? dziecko ćwiczy również spostrzegawczość. Na podstawie fragmentu uczy się rozpoznawać przedmioty i stworzenia. Dzięki książce Co widzisz? W sklepie dziecko pozna przedmioty znajdujące się na sklepowych półkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. No (1 egz.)
E-book
W koszyku

Django służy do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. Pozwala w pełni skorzystać z zalet tego języka, a przy tym jest łatwy do nauki. Praca z Django jest atrakcyjna dla programistów o różnym stopniu zaawansowania, co potwierdzają badania ankietowe serwisu Stack Overflow. Aby zapewnić swoim aplikacjom odpowiednią jakość, trzeba poznać sposób działania Django, stosować najlepsze praktyki, a także skutecznie wdrażać i testować aplikację.

Być może Django jest dla Ciebie zupełną nowością, a może posiadasz już pewną wiedzę na jego temat i chcesz wycisnąć z niego jak najwięcej ― czwarte wydanie poświęconego mu podręcznika pomoże Ci opanować kluczowe umiejętności związane z obsługą tego frameworka. Pokazano tu techniki tworzenia kilku różnorodnych projektów, opisano przy tym krok po kroku wszystkie istotne etapy procesu rozwijania i wdrażania aplikacji bloga, serwisu społecznościowego, aplikacji e-commerce i platformy e-learningowej. Dowiesz się też, jak pomyślnie zastosować w swoich projektach takie technologie jak PostgreSQL, Redis, Celery, RabbitMQ i Memcached. Lektura przygotuje Cię do tego, co najistotniejsze podczas pracy z Django: budowania od podstaw poprawnie działających aplikacji. Jeśli programujesz w Pythonie i znasz przynajmniej w stopniu podstawowym HTML i JavaScript ― to propozycja dla Ciebie.

W książce:

  • podstawy Django, w tym modele, ORM, widoki, szablony, adresy URL, formularze, uwierzytelnianie, sygnały i oprogramowanie middleware
  • integracja projektu aplikacji Django z zewnętrznym oprogramowaniem
  • tworzenie aplikacji asynchronicznych (ASGI)
  • konfiguracja środowiska produkcyjnego
  • tworzenie złożonych aplikacji webowych i rozwiązywanie praktycznych problemów

Django: wypróbowany framework dla perfekcjonistów z napiętymi terminami!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Django to bardzo przydatne narzędzie ułatwiające pisanie aplikacji sieciowych w języku Python.

Jest uważane za framework, który łączy wielkie możliwości z prostotą użytkowania. Pozwala na szybkie tworzenie oprogramowania na podstawie przejrzystych i praktycznych projektów. To atrakcyjne rozwiązanie dla programistów zarówno początkujących, jak i doświadczonych.
Książka, którą trzymasz w rękach, jest znakomitym podręcznikiem pisania aplikacji sieciowych w Django. Krok po kroku pokazano tu pełny proces tworzenia profesjonalnego oprogramowania, a przykładami, na których oparto poszczególne rozdziały, są rzeczywiste projekty aplikacji. Dzięki takiemu podejściu można bardzo szybko zapoznać się z frameworkiem, nauczyć się rozwiązywania często występujących problemów i w naturalny sposób stosować najlepsze praktyki programistyczne. Autorzy pokazali również, w jaki sposób w projektach Django stosować kilka popularnych technologii związanych z aplikacjami sieciowymi.
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • przygotowanie środowiska i wprowadzenie do frameworka,
  • tworzenie praktycznego projektu aplikacji umożliwiającego dalsze modyfikacje i rozbudowę,
  • implementacja zaawansowanych funkcjonalności aplikacji sieciowych,
  • praca z bazami danych Redis i innymi technologiami (w tym Celery, Solr i Memcached),
  • tłumaczenie aplikacji na wiele języków,
  • API typu RESTful.

Django — framework dla perfekcjonistów, którzy muszą przestrzegać terminów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Riley Flynn pragnie poznać kogoś, kto da jej wreszcie szczęście. Okazuje się jednak, że znalezienie właściwego mężczyzny nie jest proste, zwłaszcza że kobieta cierpi po ostatnim rozstaniu. Jej serce zostało zranione i obiecała sobie, że już nigdy nie uwierzy żadnemu facetowi. Na szczęście ma przy sobie przyjaciółkę Sadie, której zawsze może się wyżalić. Ona również stara się wyleczyć niezagojone rany, odkąd zmarł jej ukochany mąż. Kobiety pracują w uroczym sklepiku z butami, który jest dla nich odskocznią od codziennych smutków. Pewnego dnia dowiadują się, że butik ma zostać zamknięty, a one stracą nie tylko pracę, ale też bezpieczną przystań. Przyjaciółki postanawiają za wszelką cenę ocalić ukochane miejsce. Kiedy wspólnie pracują nad planem ratowania butiku, uświadamiają sobie, że to najwyższa pora na zmiany w życiu. Czy to możliwe, że tuż za rogiem czeka druga szansa na miłość i nowe początek? [źródło: http://zaczytanaksiazholiczka.blogspot.com/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Dodatkowe materiały do książki, erratę oraz ciekawostki związane z Drupalem znajdziesz na stronie autora:
https://palikowski.net/drupal-kompendium.

Własna strona WWW? Sklep internetowy lub forum? Z Drupalem to możliwe!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku systemu Drupal?
  • Jak pracować z modułami, skórkami i zawartością witryny?
  • Jak od podstaw zbudować i uruchomić własny serwis?

Jak twierdzi autor tej książki, Drupal to coś więcej niż CMS. I ma rację, biorąc pod uwagę fakt, że ten system zarządzania treścią umożliwia to, co nie zawsze łatwe jest w przypadku innych systemów, takich jak Joomla! czy Wordpress — swobodę tworzenia w pełni dopasowanych stron. Dzięki modularnej strukturze i tysiącom dodatków Drupal zapewnia projektantom niemal nieograniczone możliwości kreowania funkcjonalności i wyglądu witryny. Ten potencjał w połączeniu z opinią niezawodnego i elastycznego systemu oraz wielkim wsparciem światowej społeczności sprawił, że wciąż mało popularny w Polsce Drupal na świecie wyrósł na lidera rynku CMS. Dowód? W oparciu o niego powstały tak prestiżowe witryny, jak strona amerykańskiego Białego Domu, oficjalny serwis miasta Londyn, strona króla Belgii czy polskiego Ministerstwa Gospodarki. Jednocześnie od 2007 roku Drupal regularnie zdobywa tytuł najlepszego CMS w licznych konkursach.

I choć jest to system oparty na otwartym kodzie źródłowym, nic za darmo! Drupal uchodzi bowiem za jeden ze skryptów trudniejszych do opanowania. Aby więc ułatwić sobie to zadanie, podejmij naukę z kompletnym podręcznikiem, dzięki któremu szybko i bez trudu ujarzmisz ten niezwykły system. Błyskawicznie opanujesz jego środowisko i przejdziesz do budowania własnej, profesjonalnej witryny. Przeczytasz o tym, jak opracować strukturę menu i wykonać tłumaczenie interfejsu oraz dowiesz się wszystkiego na temat modułów, "skórek" i szablonów. Nauczysz się sprawnie zarządzać zawartością strony i jej użytkownikami oraz optymalnie ją konfigurować. Krok po kroku prześledzisz proces budowania przykładowego serwisu z wykorzystaniem modułów CCK i Views — zobaczysz, jak atrakcyjnie prezentować treść, zapewnić stronie pełnię funkcjonalności i estetyczny wygląd oraz zadbać o jej bezpieczeństwo. Dowiesz się, jak poprawnie uruchomić swoją witrynę i administrować nią, a także poznasz rozwiązania typowych problemów, na jakie możesz trafić przy każdym z realizowanych etapów.

Czego nauczysz się z tej książki:

  • Czym jest Drupal, jak działa i jak jest zbudowany
  • Jak sprawnie poruszać się w jego środowisku
  • Jak poprawnie go zainstalować i uruchomić
  • Czym są moduły i jak z nimi pracować
  • Jak stworzyć strukturę menu
  • Jak dodawać i konfigurować "skórki"
  • Jak przeprowadzić tłumaczenie interfejsu
  • Jak wprowadzać i edytować zawartość witryny oraz zarządzać nią
  • Jak pracować nad prezentacją zamieszczanych treści
  • Czym są segmenty i jakie mają atrybuty
  • Jak przeprowadzić konfigurację witryny
  • Jak zarządzać profilami i uprawnieniami użytkowników
  • Jak generować raporty i korzystać z nich
  • Jak od podstaw zbudować i uruchomić przykładowy serwis
  • Jak utrzymywać gotową witrynę
  • Jak sprawnie rozwiązywać typowe problemy
  • Jak budować nowe typy zawartości z modułem CCK
  • Jak prezentować treść modułem Views

Przekonaj się, że nawet tak potężne narzędzie jak Drupal z dobrym podręcznikiem staje się łatwe do opanowania!


Patron medialny książki:
blog.elimu.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Własny biznes bez ryzyka

  • Jak możesz zarabiać w internecie?
  • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
  • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

  • E-biznes a etat - to da się pogodzić
  • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
  • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
  • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
  • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
  • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
  • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
  • Przydatne adresy WWW

Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
E-biznes. Poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wyd. 2 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 192 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Postaw na biznes w sieci!

  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
  • Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
  • Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
  • Komunikacja biznesowa z e-klientem
  • "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
  • Telepraca w biznesie
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • E-marketing
  • Prawo a e-przedsiębiorczość
  • Pomysł na e-biznes

Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!



Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
E-biznes. Poradnik praktyka / Maciej Dutko. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 184 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Biznes usieciowiony

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

Wirtualny biznes — prawdziwe pieniądze

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

POZNAJ:
  • warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
  • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
  • prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
  • uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
  • zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Wyższy poziom e-handlowania

Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu - uważnie prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona, przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki - bo i na te niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w największych portalach ofertowych świata.

Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu. Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć. Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego e-sklepu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Na początku było słowo… słowo INTERNET

Genesis

Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. Sieć miała ułatwić pracę w CERN-ie. W grudniu 1990 roku ten sam Tim Berners-Lee stworzył podstawy języka HTML i pierwszą stronę internetową. Dwa lata później powstała pionierska graficzna przeglądarka WWW o nazwie Mosaic. Polska dołączyła do krajów zainteresowanych internetem oficjalnie w 1991 roku, zaś już rok później dostęp do niego uzyskała pierwsza rodzima firma. Potem, niczym biblijne ewangelie, objawiać zaczęły się kolejne polskie portale, serwisy komunikacyjne i aukcyjne oraz sklepy internetowe, bez których nie wyobrażamy sobie krajobrazu internetu Anno Domini 2012.

Świadectwo

Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl — te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i czasie wolnym. Jak powstawały? Skąd pomysł? Kto je stworzył? Z jakimi trudnościami stykali się krajowi pionierzy internetu? Kim są ewangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem piętnastu wywiadów przeprowadzonych ze świadkami powstawania i rozkwitu nowych mediów w naszym kraju.

Seria z AK74 #1 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego


Seria z AK74 #2 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego


Poznasz między innymi:

  • Arkadiusza Osiaka, ojca portalu Money.pl
  • Arjana Bakkera, który założył Allegro.pl
  • Łukasza Wejcherta, prezesa Onet.pl
  • Piotrka Ejdysa, współtwórcę Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego)

Zajrzyj na stronę E-wangelistów »


To bardzo ważna i pożyteczna książka. Zebrany w niej unikalny materiał stanowi nie tylko źródło historycznej wiedzy na temat tego, jak się rodził polski internet, ale dla wielu może stać się życiową i biznesową inspiracją. E-wangelistów polecam nie tylko adeptom sztuki wirtualnej, ale również szerszemu gronu czytelników funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości, która dziś tak silnie przeplata się ze światem realnym.
Maciej Wielkopolan,
prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Trzymacie Państwo w rękach książkę, w której twórcy Allegro, Wirtualnej Polski, Onetu, Merlina, Gadu-Gadu, Money.pl i wielu innych wszystkim nam dobrze znanych projektów internetowych w sposób otwarty — często wręcz zaskakująco szczery — w rozmowach z Tomaszem Ciskiem opowiedzieli o swoich sukcesach i klęskach, w zdystansowany sposób przeanalizowali swoje błędy i wskazali kierunki, w których szli (bądź powinni pójść), aby ich uniknąć. Kim są e-wangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem wywiadów ze świadkami powstawania i rozkwitu nowej, wirtualnej rzeczywistości w naszym kraju. Z całym przekonaniem polecam!
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny magazynu "Media i Marketing Polska"


Patroni medialni:


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wyd. 3 - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2022. - 176 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Jak nie wywalić się o paragraf

Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo.

Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW?

Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Internet. Dla seniorów / Bartosz Danowski. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 208 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Obsługa komputera to nic trudnego!

  • Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka
  • Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe
  • Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe
  • Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera

Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście — dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty — człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami.

"Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień — od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice — a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie.

  • Sprzęt i oprogramowanie
  • Pierwsze połączenie z internetem
  • Internet, strony WWW oraz wyszukiwarki
  • Znajdowanie informacji
  • Pobieranie plików i ich publikacja w sieci
  • Poczta e-mail, społeczności internetowe i komunikatory
  • Umieszczanie w sieci własnych zdjęć i komentarzy
  • Zakupy w internecie
  • Bankowość elektroniczna
  • Zagrożenia w sieci

Poczuj przyjemność buszowania w internecie!


Partnerem wydania jest:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Co oznacza E300? Czy amarant jest szkodliwy? Czy syrop glukozowo-fruktozowy to też cukier?

Etykiety umieszczane na opakowaniach produktów spożywczych mają funkcję nie tylko marketingową, lecz także - a może przede wszystkim - informacyjną. Umiejętność ich czytania pomoże ci w dokonywaniu właściwych wyborów żywieniowych, ponieważ wskazują m.in., jaką kaloryczność ma produkt, jaki jest jego skład, jakie substancje odżywcze zawiera, czy ma dużo soli lub cukru. Informacje te są szczególnie ważne dla osób, które cierpią na różnego rodzaju schorzenia, np. na cukrzycę, nadciśnienie, alergie czy zespół jelita drażliwego.

Z książki dowiesz się:

  • jak rozszyfrować informacje zawarte na etykietach,
  • jak unikać pułapek zastawianych na nas przez producentów żywności,
  • jakie produkty wybierać, a z jakich zrezygnować.

Znajdziesz tu także przepisy na podstawowe produkty takie jak masło, jogurt, twaróg czy pieczywo, które możesz przygotować w domu bez użycia konserwantów, barwników i sztucznych dodatków.

Dietosfera to poradnia dietetyczna działająca od 2007 roku. Jej założycielki - Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska i Ewa Sypnik-Pogorzelska - są dyplomowanymi dietetyczkami. Zajmują się też edukacją żywieniową - prowadzą warsztaty i wykłady dla firm, szkół, przedszkoli, angażują się w kampanie edukacyjne i występują w mediach jako ekspertki.

Patroni medialni:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Jak Zostać Czarownicą w Tydzień ; t. 3)
Mimo że trwa lato, w Moście Małym jak zwykle nie dzieje się absolutnie nic ekscytującego. Jego mieszkańcy nie przepadają za ekscytującymi zajęciami. Wolą spędzać czas na plotkach. Najczęstszym tematem ich pogaduszek jest ostatnio Eliza Kiszonka, która niedawno odkryła w sobie czarodziejskie zdolności. Sytuacja się zmienia, gdy Magenta Nagła, znudzona prowadzeniem wysyłkowej sprzedaży zaklęć, otwiera tymczasowo magiczny sklepik tuż obok Emporium Kiszonków. W krótkim czasie miasteczko wypełnia się czarownicami, co bardzo irytuje nienawidzących magii mieszkańców. Ale może to właśnie odrobina magii okaże się tym, czego najbardziej potrzeba ludziom z Małego Mostu? [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf II (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

  • Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
  • Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
  • Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

  • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
  • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
  • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
  • Public relations i kampanie reklamowe
  • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
  • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
  • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
  • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
  • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
  • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
  • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
  • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
  • Prawo w kontekście sklepu internetowego

Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej