Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(1)
Autor
Brzegowy Arkadiusz
(1)
Nijkamp Marieke
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura holenderska
(1)
Temat
Prześladowanie
(1)
Strzelanie
(1)
Temat: miejsce
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W szkole średniej w małym miasteczku w Alabamie zaczyna się nowy semestr. Jest jak co roku. W auli dyrektorka przynudza o wytężonej pracy i sumiennej nauce. Wszyscy odliczają sekundy do momentu, gdy będzie można wreszcie wyjść. Żaden uczeń nie spodziewa się jeszcze, że gdy wstaną, by rozejść się do klas, nikt nie opuści auli. Drzwi będą zablokowane. Ktoś wyjdzie na scenę i zmieni tę szkołę na zawsze. Każdy z zebranych będzie musiał stanąć twarzą w twarz nie tylko z tym, co nastąpi, ale też z własnymi lękami i pragnieniami. Tyler konfrontował się z nimi od dawna. Upływają kolejne minuty. Potem nic już nie będzie takie jak wcześniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PS IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na… Unity

Projektowanie i programowanie gier 3D może być zarówno świetną zabawą, jak i całkiem poważną pracą. Dobrze zrobione gry, za którymi stoją pasja i wiedza, szybko znajdą swoich entuzjastów, a ich twórca będzie mógł liczyć na satysfakcję i niezłe profity. Zanim jednak zaczniesz myśleć o tym poziomie, musisz dobrze opanować podstawy. Świetnym wyborem na początek jest środowisko Unity. Jeśli czytasz te słowa, zapewne masz już za sobą pierwszą część tego kursu, w której wykłady koncentrowały się na prototypowej mechanice gry i podstawowych mechanizmach. Z kolei Twoja pierwsza gra 3D w Unity 2020. Kurs video. Od prototypu do gry Tower Defense skupia się głównie na prezentacji gry. Tym razem poznasz najróżniejsze sposoby, w jakie można tworzyć scenerię gry, rzeźbić topologię terenu, sadzić drzewa i ustawiać oświetlenie. Wraz z autorem zajmiesz się konkretnymi działaniami pozwalającymi osiągać spektakularne efekty wizualne, a także nauczysz się wymieniać grafikę w interfejsie użytkownika czy manipulować niebem otaczającym całą mapę.

Programowanie gier 3D — tchnij życie w swoje wizje!

Czego nauczysz się podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

  • Nauczysz się tworzyć i konfigurować teren oraz malować go warstwami tekstur.
  • Poznasz narzędzia do rzeźbienia topologii mapy.
  • Sprawdzisz, jak rozmieszczać drzewa, krzewy, trawę i kamienie na mapie.
  • Opanujesz dodawanie funkcjonalności wizualnej, jak zasięg wieżyczki.
  • Dowiesz się, jak wymieniać w projekcie niebo (skybox) i oświetlać nim scenę.
  • Opanujesz dodawanie smugi (lub śladu) do poruszających się obiektów i zmianę cieniowania.
  • Zobaczysz, jak stworzyć obiekty z materiałem samoświecącym i przeźroczystym.

W ciągu 28 lekcji nauczysz się zarządzać całą wizualną stroną gry. Będziesz się swobodnie posługiwać różnymi narzędziami w Unity, by osiągnąć założone efekty. Zobaczysz, jak wygląda obsługa materiałów importowanych z modelem i jakie metody ich modyfikacji warto zastosować w konkretnym wypadku. Poznasz budowę mechanizmu do sterowania kamerą w scenie i przećwiczysz sterowanie w płaszczyźnie poziomej pochyloną kamerą. Prześledzisz, jak ruch myszki przekłada się na ruch obiektu 3D w scenie. Opanujesz także pracę z dźwiękami: dodawanie odgłosów strzelania i eksplozji, muzyki tła czy dźwięków zdarzeń w interfejsie użytkownika. Twoja pierwsza gra 3D w Unity 2020. Kurs video. Od prototypu do gry Tower Defense należy do serii o programowaniu gier 3D w Unity. Zakończysz je z solidną podstawową znajomością języka C# i edytora Unity. Takie solidne podstawy pozwolą Ci już na zbudowanie pełnoprawnej gry, w której uwzględnisz najróżniejsze zagadnienia. Pamiętaj, że wizualna strona Twojej gry to ta, z którą gracz zetknie się w pierwszej kolejności, warto się więc dowiedzieć na jej temat jak najwięcej.

Zaprojektuj to w Unity

Programowanie gry wojennej to świetny sposób na naukę implementowania różnych mechanizmów, ale kolejnym bardzo ważnym krokiem jest zaprojektowanie jej scenografii, efektów świetlnych i dźwiękowych oraz wszelkich elementów koordynujących ruchy gracza z tym, co będzie on widział na ekranie w trakcie gry. Po zakończeniu szkolenia Twoja pierwsza gra 3D w Unity 2020. Kurs video. Od prototypu do gry Tower Defense będziesz umiał samodzielnie stworzyć świat swojej gry, włącznie z każdym krzakiem, mostem i kamieniem. Nauczysz się dowolnie manipulować ukształtowaniem terenu, bawić się kolorami, cieniowaniem i teksturami, a także odwzorowywać różne kształty i dodawać obiekty z różnych źródeł. Każdy obiekt, który stworzysz lub zaimportujesz, będzie mógł zyskać indywidualne cechy, parametry — po prostu charakter. Dowiesz się także, jak generować poprawne ścieżki pathfinding na swoim terenie. Poznasz metody podmiany materiałów i zobaczysz, jak rozpakowywać je w projekcie. Edytor Unity dzięki swojej elastyczności będzie sprzyjał Twojej pracy nad wizualną stroną wieloplatformowych gier 3D — i nie dotyczy to tylko samego mechanizmu gry. Unity umożliwi Ci także zmianę interfejsu użytkownika, stworzenie przycisku zamykającego grę czy specjalne podświetlenie sceny. Wszystkie te triki znajdziesz w szkoleniu Twoja pierwsza gra 3D w Unity 2020. Kurs video. Od prototypu do gry Tower Defense.

Marzy mi się piękna gra…

Jeśli chcesz zostać profesjonalnym programistą gier, Twoje gry muszą wykazywać się kilkoma absolutnie niezbędnymi cechami. Po pierwsze, muszą być dobrze przemyślane. Po drugie, muszą działać niezawodnie, a więc ich mechanizmy powinny być perfekcyjnie zaplanowane. Po trzecie, muszą wyglądać. Pierwsza część szkolenia Twoja pierwsza gra 3D w Unity 2020. Kurs video. Od prototypu do gry Tower Defense miała za zadanie pokazać Ci, jak zadbać o mechanizm gry, natomiast druga pozwoli Ci opanować tajniki dopracowywania jej wyglądu. A gdy już uda Ci się stworzyć odpowiednio klimatyczną scenerię, ustawić kąt kamery i dodać właściwą smugę za każdym pociskiem, będziesz mógł wykorzystać swoją wiedzę do kolejnych projektów, tym razem według własnego pomysłu. Ważne jest to, by nabrać wprawy, zrozumieć, jak należy łączyć ze sobą różne elementy gry, by nie rozpraszały grających, nie przeszkadzały im, tylko ich zachwycały. Prześledź uważnie cały kurs, wykonaj zadania, a potem próbuj swoich sił!

Tylko dla wtajemniczonych

Gry typu tower defence są dziś na topie i pozwalają świetnie się bawić. Powstaje ich mnóstwo, a z czasem będzie ich powstawać jeszcze więcej. Właśnie dlatego taką grę autor kursu zaproponował jako projekt szkoleniowy. Na jej przykładzie można poznać wiele różnych mechanizmów często wykorzystywanych w grach, ale także w innych aplikacjach. Może Twoja gra będzie tym kolejnym hitem tower defence, o którym będzie się mówiło?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej