Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1998)
Katalog księgozbioru
(136)
Forma i typ
E-booki
(1998)
Książki
(136)
Poradniki i przewodniki
(28)
Proza
(25)
Audiobooki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
Poezja
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(121)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(15)
Autor
Górczyński Robert
(94)
Walczak Tomasz
(87)
Rajca Piotr
(71)
Piwko Łukasz
(70)
Meryk Radosław
(65)
Cieślak Piotr
(62)
Watrak Andrzej
(55)
Wrotek Witold
(55)
Lachowski Lech
(49)
Pilch Piotr
(38)
Gutowski Maksymilian
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(34)
Waśko Zbigniew
(34)
Lis Marcin
(33)
Danowski Bartosz
(32)
Matuk Konrad
(26)
Sawka Krzysztof
(26)
Szeliga Marcin
(25)
Jońca Rafał
(24)
Zatorska Joanna
(24)
Mendrala Danuta
(23)
Moch Wojciech
(22)
Szczepaniak Mikołaj
(20)
Wróblewski Piotr
(20)
Pikoń Andrzej
(18)
Gajda Włodzimierz
(16)
Hubisz Jakub
(16)
Mizerska Anna
(16)
Szeremiota Przemysław
(16)
Bąbol Krzysztof
(15)
Suma Łukasz
(15)
Zimek Roland
(15)
Alexander Michael
(14)
Janusz Jacek
(14)
Kubiak Mirosław J
(14)
Masłowski Krzysztof
(14)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(14)
Gonera Paweł
(13)
Józefiok Adam
(13)
Tomaszewska Aleksandra
(13)
Kaczmarek Daniel
(12)
Pasek Joanna
(12)
Szajkowska Julia
(12)
Walkenbach John
(12)
Werner Grzegorz
(12)
Albahari Joseph
(11)
Kelby Scott
(11)
Sokół Radosław
(11)
Stefański Andrzej
(11)
Grażyński Andrzej
(10)
Horstmann Cay S
(10)
Kamiński Filip
(10)
Matulewski Jacek
(10)
Sagalara Leszek
(10)
Sokół Maria
(10)
Albahari Ben
(9)
Bąk Adam
(9)
Jakóbik Ireneusz
(9)
Trojan Anna
(9)
Wiejak Urszula
(9)
Bogusławska Katarzyna
(8)
Flanczewski Sergiusz
(8)
Freeman Adam
(8)
Lamża Aleksander
(8)
Owczarz-Dadan Anna
(8)
Pałczyński Marek
(8)
Pętlicki Marek
(8)
Ross Jacek
(8)
Sosna Łukasz
(8)
Sugiero Joanna
(8)
Wojciechowski Adrian
(8)
Borkowski Paweł
(7)
Davis Harold
(7)
Farbaniec Dawid
(7)
Koronkiewicz Paweł
(7)
Lesisz Radosław
(7)
Martin Robert C
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Stefanov Stoyan
(7)
Zawiła Tadeusz
(7)
Błaszczyk Beata
(6)
Greene Jennifer
(6)
Griffiths David
(6)
Griffiths Dawn
(6)
Krieser Witold
(6)
Kurek Dominika
(6)
MacDonald Matthew
(6)
McFarland David Sawyer
(6)
Najman Marta
(6)
Pelikant Adam
(6)
Platt Charles
(6)
Płoski Zdzisław
(6)
Reszotnik Maciej
(6)
Simpson Kyle
(6)
Stellman Andrew
(6)
Wrotek Katarzyna
(6)
Wójcicki Łukasz
(6)
Zawiła Anna
(6)
Burns Brendan
(5)
Danowski Jakub
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(560)
2010 - 2019
(1513)
2000 - 2009
(61)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(2134)
Język
polski
(2134)
Odbiorca
Młodzież
(8)
Dzieci
(6)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(5)
9-13 lat
(5)
Dorośli
(4)
Rodzice
(4)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura amerykańska
(7)
Przynależność kulturowa
(3)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Miłość
(10)
Sukces
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Internet
(5)
Kaskadowe arkusze stylów
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Bogactwo
(4)
Dzieci
(4)
Dziecko
(4)
Podręczniki
(4)
Przestępczość zorganizowana
(4)
Rodzina
(4)
Samorealizacja
(4)
Strony WWW
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Kobieta
(3)
Ludzie bogaci
(3)
Mindfulness
(3)
Minecraft
(3)
Mózg
(3)
Odżywianie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Samokontrola
(3)
Samopoznanie
(3)
Stres
(3)
Szczęście
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie
(3)
ADHD
(2)
ASP.NET
(2)
Aktorzy polscy
(2)
Aplikacje internetowe
(2)
Autoprezentacja
(2)
Autopsychoterapia
(2)
Chrapanie
(2)
Ciąża
(2)
Film polski
(2)
Fotografia cyfrowa
(2)
Gry online
(2)
HTML
(2)
JavaScript (język programowania)
(2)
Komputery
(2)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Nawyki
(2)
Niemowlę
(2)
Nienawiść
(2)
Pewność siebie
(2)
Powieść polska
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Samoakceptacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Strony Web
(2)
Tajemnica
(2)
Teatr polski
(2)
Toksyczne związki
(2)
Turystyka
(2)
Wojownicy
(2)
Zemsta
(2)
Zespół AD/HD
(2)
1 Brygada Kadrowa 5 Dywizji Lwowskiej
(1)
AJAX (informat.)
(1)
Access
(1)
Aids
(1)
Aktorstwo
(1)
Algorytmy
(1)
Alkoholizm
(1)
Analiza lekarska
(1)
Anatomia
(1)
Arystokracja
(1)
Asemblery
(1)
Astma
(1)
Bezdech
(1)
Bezdech senny obturacyjny
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Białoruś
(1)
Biznesplan
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Bogoszowie (rodzina fikcyjna)
(1)
Bokserzy
(1)
Brodawki
(1)
Brontë, Charlotte (1816-1855).--Jane Eyre
(1)
Ból głowy
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
C#
(1)
Chciwość
(1)
Ciśnienie krwi wzmożone
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Depresja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnostyka
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dom mody
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Beskidy (góry)
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Gran Canaria (Hiszpania ; wyspa)
(1)
Grecja
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kalinowo (woj. podlaskie, pow. łomżyński, gm. Piątnica ; okolice)
(1)
Kerkira (Grecja)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Mediolan (Włochy)
(1)
Podlasie
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Powieść
(24)
Wydawnictwa popularne
(21)
Powieść erotyczna
(14)
Powieść obyczajowa
(9)
Publikacje
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Romans
(8)
Podręcznik
(5)
Powieść amerykańska
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Przewodnik turystyczny
(3)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(3)
Fantasy
(2)
Kryminał
(2)
Literatura new adult
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść polska
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Atlas językowy
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Na Fakcie
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Powieść historyczna
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Reportaż
(1)
Saga rodzinna
(1)
Sensacja
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne dla młodzieży
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Rozwój osobisty
(13)
Hobby i czas wolny
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2134 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku

Pracuj zwinnie - i skutecznie!

Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.

Tymczasem zrozumienie zamysłu i celowości ich stosowania to podstawa w przypadku zarówno koncepcji zwinnego myślenia, jaką jest Agile, jak i narzędzi wspomagających, takich jak framework Scrum. Świadome podejście do założeń, które stoją za projektami realizowanymi zwinnie, pozwala samemu przekonać się o zaletach takiego sposobu myślenia i działania, wdrożyć się w nie i rozpocząć współpracę z podobnie myślącymi i działającymi osobami. I faktycznie, często nie jest to możliwe bez korzystania ze wsparcia takich narzędzi jak Scrum... lub Kanban. Bo gdzie Scrum nie może, tam Kanbana pośle.

To książka napisana przez praktyków, którzy zjedli zęby na projektach i z niejednego pieca chleb jedli, pracując w firmach technologicznych i je rozwijając. Podzielili się w niej swoim bogatym doświadczeniem w używaniu i wdrażaniu metodyk zwinnych. To praktyczny zbiór doświadczeń, który pomoże przestawić się na zwinne myślenie i dostarczanie wartościowych produktów. Obowiązkowa pozycja dla menadżerów firm, Scrum Masterów, Product Ownerów i wszystkich, którzy chcieliby zacząć pracować zwinnie.

Daniel Urban, CEO Sente

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
#Likeastar : make up by Magdalena Pieczonka / [tekst i makijaż: Magdalena Pieczonka]. - Gliwice : beYA - Helion, copyright 2022. - 204, [3] strony : fotografie, portrety ; 29 cm.
Makijaż prosto z Instagrama, YouTube'a, TikToka! Magda Pieczonka, najbardziej znana i utytułowana polska makijażystka, do udziału w pracy nad drugą książką zaprosiła osoby z różnych sfer mediów społecznościowych - najpopularniejsze influencerki instagramowe, youtuberki i tiktokerki. To świetne dziewczyny: o różnych zainteresowaniach, temperamentach, stylach i - co bardzo ważne - o różnych typach urody. Ich wspólny mianownik to indywidualność. Bo przecież jesteśmy różne ― i to jest piękne! Tym razem Magda skupiła się na oku ― i postawiła na prawdziwe szaleństwo! Prezentuje bardzo różnorodne makijaże: na różne okazje, zarówno uniwersalne, stonowane, jak i szalone, różnokolorowe; wymagające lub proste w wykonaniu. Pokazuje, jak uzyskać efekt graficznych oczu, smoky eye, foxy eye czy baby doll look, a także jak zrobić piegi i malować kreskę na rozmaite sposoby. Nie stroni też od kolorów - sięga po szeroką paletę odcieni niebieskiego, zieleni, fioletu. Będzie więc megakolorowo ― i będzie się działo! Poznajcie social media make-up star! W rolach głównych występują: Natalia Karczmarczyk NATSU Weronika Sowa WERSOW Marta Błoch MURCIX Lil Masti Marysia Jeleniewska Angelika Zając ANDZIAKS Sylwia Przybysz Lexy Chaplin Kinga Sawczuk KOMLPEKSIARA Angelika Mucha LITTLEMOOONSTER96 Ola Nowak Julia Kostera [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64 III (1 egz.)
E-book
W koszyku
Wielu rasowych majsterkowiczów posługuje się wyłącznie klasycznymi narzędziami ręcznymi. Wielu z nich nigdy nie zhańbiłoby się wykorzystaniem aplikacji CAD, uznając je za zbyt nowomodne. A przecież komputer jest świetnym narzędziem, dzięki któremu praca może stać się jeszcze bardziej ciekawa i inspirująca. Ostatnio niezwykle modne wydruki 3D otwierają konstruktorom amatorom nowe niesamowite możliwości — wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię i zacząć projektować!
Trzymasz w ręku książkę przeznaczoną dla wszystkich hobbystów, majsterkowiczów, artystów i projektantów. Dzięki niej szybko zaczniesz posługiwać się aplikacjami pakietu Autodesk 123D, aby zeskanować lub zaprojektować od podstaw niemal wszystko, co sobie wyobrazisz. 123D Design, 123D Catch, 123D Meshmixer, 123D Sculpt+ oraz 123D Make pozwolą Ci zaprojektować konkretne elementy mechaniczne, skomplikowane bryły, a nawet obiekty podobne do żywych istot.
Dzięki tej książce:
  • zapoznasz się z królikiem stanfordzkim i zmodyfikujesz go za pomocą Meshmixera,
  • nauczysz się techniki druku 3D,
  • zaczniesz płynnie posługiwać się poszczególnymi narzędziami pakietu Autodesk 123D,
  • będziesz tworzył modele szkieletowe, makiety, modele postaci,
  • zyskasz wiele umiejętności, które będziesz mógł wykorzystać jako profesjonalny projektant lub artysta.

Bądź cierpliwy, wytrwały, baw się dobrze i projektuj w 3D!


Emily Gertz jest współautorką książek dotyczących monitorowania środowiska za pomocą własnoręcznie zrobionych przyrządów. Jest też dziennikarką, pisze artykuły dotyczące ochrony środowiska, nauki i technologii, które ukazują się m.in. w „The Guardian”, „Popular Science”, „OnEarth” czy „Scientific American”.
Jesse Harrington Au pracuje w firmie Autodesk. Jest projektantem, konstruktorem i konsultantem w dziedzinie projektowania użytkowego. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, szkoląc i wspierając konstruktorów, projektantów mody, właścicieli startupów i artystów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw / Joanna Pasek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2014. - 464 s. ; 25 cm.
Forma i typ

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D!

  • Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D
  • Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni
  • Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym

Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać je w najbardziej wyrafinowany sposób, ale także opracować kompletny film animowany. Udostępnia on niezwykle szeroki zakres opcji i efektów, włącznie z możliwością szczegółowego modelowania i wprawiania w ruch postaci oraz symulowania wszelkich detali dotyczących ich otoczenia. Oprócz tego 3ds max 9 pozwala na bezpośrednie importowanie materiałów z programów takich, jak CorelDraw, Illustrator czy Photoshop, a także na wykorzystanie własnych zdjęć cyfrowych. Warto podkreślić, że jego funkcjonalny interfejs jest przyjazny dla początkujących użytkowników.

Książka "3ds max 9. Animacja 3D od podstaw" jest zbiorem ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Jej struktura opracowana została w taki sposób, by zadania zawarte w kolejnych rozdziałach prowadziły do powstania gotowego, profesjonalnego filmu animowanego. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawiania ich w określonym otoczeniu, metody dopracowywania szczegółów wnętrz, sposoby animacji i kwestie ostatecznego renderingu filmu. W książce znajdziesz ponadto szczegółowe omówienie interfejsu programu i opis działania najważniejszych poleceń.

  • Domyślne ustawienia i podstawy obsługi 3ds max 9
  • Tworzenie i modyfikowanie prostych obiektów
  • Modelowanie ze splajnów i modelowanie siatkowe
  • Formowanie postaci i sytuowanie ich w przestrzeni
  • Schematy wnętrz i szczegółowe kwestie ich wyposażenia
  • Różne rodzaje animacji postaci
  • Typy oświetlenia, efekty specjalne i napisy końcowe
  • Rendering filmu animowanego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Trójwymiarowy model świata

  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak:
  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  • przekształcać animację 3D w kreskówkę.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 232 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

  • Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki
  • Modelowanie postaci i sceny — czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
  • Animacja — czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne — przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie — jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

  • Modelowanie postaci
  • Modelowanie wnętrza
  • Materiały
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny
  • Realistyczne oświetlenie
  • Przygotowanie postaci do animacji
  • Klucze animacji
  • Kontrolery animacji
  • Animowane światła, materiały i efekty
  • Swobodna animacja
  • Animowanie za pomocą śladów stóp
  • Łączenie sekwencji ruchu
  • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu

Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 240 s. ; 21 cm.
Forma i typ
  • Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia?
  • Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać?
  • Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę?

Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch!

3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.

Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!

W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia:

  • modelowanie postaci,
  • budowanie sceny,
  • skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji,
  • animacja.

Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
3ds Max. Leksykon / Wojciech Pazdur. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 224 s. ; 21 cm.
Forma i typ

3ds Max— Twój klucz do trzeciego wymiaru

  • 3ds max - zostań twórcą świetnej trójwymiarowej grafiki!
  • Interfejs i okna widokowe, czyli czego możesz spodziewać się po uruchomieniu programu
  • Zawsze pod ręką, czyli jak możesz szybko dotrzeć do najczęściej wykorzystywanych poleceń
  • Menu, czyli gdzie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba

3ds Max to program znany chyba wszystkim twórcom grafiki komputerowej - nawet początkującym. W tym środowisku powstało mnóstwo gier, najróżniejszych szczegółowych wizualizacji, a także arcydzieł animacji, takich jak "Katedra" Tomasza Bagińskiego. Wszystko dlatego, że to narzędzie jest naprawdę znakomite: wygodne, zaopatrzone w wiele systemów modelowania kształtów czy nadawania tekstur i stosunkowo proste w obsłudze. Pozwala także na zastosowanie szerokiego wachlarza technik graficznych i technik animacji trójwymiarowej, oferuje szereg silników renderujących i całe masy wtyczek rozszerzających jego możliwości.

"3ds Max. Leksykon" to książka, w której znajdziesz uporządkowane informacje dotyczące pracy w środowisku 3ds Max - od opisu elementów znajdujących się w głównym oknie programu, przez wskazanie, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, aż do metodycznego objaśnienia kolejnych poleceń zawartych w dziewięciu menu. Jeśli pracowałeś już w tym programie, ale chcesz mieć pod ręką zbiór wiadomości pozwalających szybko przypomnieć sobie, co uruchamiają konkretne polecenia lub gdzie szukać takiego, które odpowie na Twoją bieżącą potrzebę, ta książka okaże się dla Ciebie najlepszym wyborem.

  • Omówienie elementów interfejsu
  • Praca z oknami widokowymi
  • Narzędzia z głównej listwy narzędziowej
  • Menu File, Edit, Tools
  • Narzędzia do modelowania Graphite

Zasmakuj życia w trójwymiarze!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Wiedza o algorytmach jest niezbędna każdemu, kto rozwiązuje problemy programistyczne. Algorytmy są również ważne w teorii i praktyce obliczeń. Każdy programista powinien znać możliwie szeroki ich zakres. Powinien też umieć z nich korzystać przy rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, w tym przy projektowaniu algorytmów, ich modyfikacji i implementacji. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sztuczną inteligencją, zabezpieczaniem systemów informatycznych lub inżynierią danych, musisz dobrze zrozumieć, czym właściwie są i jak działają algorytmy.

Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do algorytmów i ich zastosowania. Znalazły się w niej podstawowe informacje i pojęcia dotyczące algorytmów, ich działania, a także ograniczeń, jakim podlegają. Opisano też techniki ich projektowania z uwzględnieniem wymagań dotyczących struktur danych. Zaprezentowano klasyczne algorytmy sortowania i wyszukiwania, algorytmy grafowe, jak również wiele zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją: algorytmy uczenia maszynowego, sieci neuronowych i przetwarzania języka naturalnego. Ważną częścią publikacji są rozdziały poświęcone przetwarzaniu danych i kryptografii oraz algorytmom powiązanym z tymi zagadnieniami. Wartościowym podsumowaniem prezentowanych treści jest omówienie technik pracy z problemami NP-trudnymi.

W książce między innymi:

  • struktury danych i algorytmy w bibliotekach Pythona
  • algorytm grafowy służący do wykrywania oszustw w procesie analizy sieciowej
  • przewidywanie pogody przy użyciu algorytmów uczenia nadzorowanego
  • rozpoznawanie obrazu za pomocą syjamskich sieci neuronowych
  • tworzenie systemu rekomendacji filmów
  • szyfrowanie symetryczne i asymetryczne podczas wdrażania modelu uczenia maszynowego

Oto algorytm: poznaj, zaimplementuj, zastosuj!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Techniki tworzenia nowoczesnych aplikacji internetowych

  • Przygotowywanie wygodnych w obsłudze formularzy
  • Integracja witryny z Google Maps
  • Zarządzanie połączeniami sieciowymi

Ajax to nazwa technologii powstałej w wyniku połączenia języka JavaScript, XML oraz kaskadowych arkuszy stylów. Jej wdrożenie pozwala wyeliminować ze stron WWW jedną z ich najbardziej irytujących cech, czyli konieczność przeładowywania zawartości po każdej zmianie. Umiejętne wykorzystanie możliwości Ajaksa sprawia, że aplikacje internetowe przypominają "zwykłe" programy dla systemów Windows lub Mac OS. Dzięki zastosowaniu Ajaksa aplikacja internetowa działa zdecydowanie szybciej, a połączenia z serwerem nie przeszkadzają użytkownikowi w pracy. Łatwiejsza jest także dynamiczna zmiana elementów w różnych częściach strony. Rozwiązania oparte na Ajaksie wprowadzono w wielu dziedzinach, takich jak blogi, narzędzia służące do nauki, newslettery oraz małe portale internetowe.

W książce "80 sposobów na Ajax" znajdziesz przykłady zastosowania tej techniki w tworzeniu interesujących i nieszablonowych witryn WWW. Czytając ją, dowiesz się, jak sprawić, aby witryny WWW były bardziej interaktywne, a aplikacje WWW działały dokładnie tak jak aplikacje desktopowe. Nauczysz się korzystać z interfejsów programistycznych witryn Google Maps, Yahoo! Maps i Geo URL oraz obsługiwać sesje i cookies z poziomu Ajaksa. Poznasz również metody weryfikowania poprawności danych wprowadzanych do formularzy oraz techniki łączenia Ajaksa z innymi nowoczesnymi narzędziami, takimi jak Ruby on Rails.

  • Tworzenie interaktywnych formularzy
  • Połączenia z Google Maps i Yahoo! Maps
  • Korzystanie z usługi Geo URL
  • Obsługa plików cookies
  • Przeglądanie kanałów RSS
  • Integracja z aplikacjami sieciowymi napisanymi w Javie
  • Korzystanie z bibliotek Prototype i Rico
  • Połączenie Ajaksa z Ruby on Rails
  • Wykorzystanie biblioteki script.aculo.us do tworzenia efektów wizualnych

Twórz szybkie, wydajne i wygodne w obsłudze aplikacje sieciowe.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:

  • w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
  • jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
  • jak przebiega proces podejmowania decyzji
  • kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
  • jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!

Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.

  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Wykorzystaj wszystkie możliwości Excela, aby tworzyć funkcjonalne i efektowne arkusze

  • Jak analizować dane i zarządzać nimi?
  • Jak optymalnie wykorzystywać tabele przestawne?
  • Jak tworzyć spersonalizowane wykresy?

Większość użytkowników Excela zna tylko drobną część dostępnych w nim możliwości. Istnieje jednak wiele metod pozwalających znacząco poszerzyć wydajność tego programu i tworzyć efektowne arkusze kalkulacyjne bez potrzeby czasochłonnego zdobywania wiedzy. Nowa wersja Excela umożliwia chociażby łatwiejsze korzystanie z mechanizmu tabel przestawnych, formatowania warunkowego i nazw zakresów, podglądu "na żywo", galerii predefiniowanych stylów oraz grafik SmartArt. Wszystko to sprawia, że każdy może dziś w swoich arkuszach używać bardziej skomplikowanych elementów wizualnych i graficznych.

Obecnie, kiedy wszystko dzieje się coraz szybciej, czas staje się jedną z najistotniejszych i pożądanych wartości. Książka "100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy" pozwala Ci właśnie zyskać na czasie - oferuje ponad sto gotowych metod tworzenia funkcjonalnych i efektownych arkuszy, szybkich i niezawodnych rozwiązań skomplikowanych problemów. Warto także wykorzystać te metody do przeanalizowania oraz zastosowania niektórych możliwości języka Visual Basic for Applications (VBA) - dzięki temu będziesz mógł zaadaptować wszystkie zawarte tu propozycje do własnych potrzeb.

  • Skoroszyty i arkusze
  • Wbudowane mechanizmy do analizy danych i zarządzania nimi
  • Metody tworzenia nazw i zakresów komórek
  • Tabele przestawne
  • Formuły i funkcje
  • Wykresy i makra
  • Współpraca Excela z innymi aplikacjami pakietu Office

Wszystko, co chciałbyś widzieć o Excelu, aby natychmiast z niego skorzystać.

Poznaj ponad setkę sposobów skutecznego radzenia sobie z Excelem!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Zbiór skutecznych rozwiązań dla programistów aplikacji internetowych

  • Zwiększanie produktywności pracy
  • Tworzenie interfejsów użytkownika
  • Wyszukiwanie i usuwanie błędów

Perl, od swojego zaistnienia na rynku, wyewoluował od prostego narzędzia do przetwarzania tekstów i budowania raportów do formy zaawansowanego języka programowania pozwalającego na tworzenie praktycznie każdej aplikacji działającej w sieci. Mimo dość zaawansowanego "wieku", nie traci nic na popularności. W sieci pojawiają się coraz nowsze wersje, a grono programistów korzystających z Perla stale rośnie. Społeczność użytkowników tego języka skupiona wokół portalu CPAN udostępnia napisane przez siebie skrypty, wskutek czego z wieloma problemami programistycznymi można sobie poradzić, korzystając z gotowych rozwiązań lub sięgając do innych źródeł.

Dzięki książce "100 sposobów na Perl" odkryjesz mało znane i mniej typowe zastosowania tego języka. Czytając ją, dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać Perl do różnych zadań. Nauczysz się zwiększać efektywność swojej pracy, tworzyć elementy interaktywne i przetwarzać pliki tekstowe w nietypowy sposób. Zapoznasz się z odczytywaniem danych z baz i arkuszy kalkulacyjnych, pracą z modułami oraz programowaniem obiektowym. Znajdziesz tu także informacje o testowaniu kodu, usuwaniu błędów i optymalizowaniu wydajności programów napisanych w Perlu.

  • Korzystanie z biblioteki CPAN
  • Automatyczne formatowanie kodu w edytorze Emacs
  • Generowanie elementów graficznych
  • Przetwarzanie arkuszy kalkulacyjnych
  • Praca z bazami danych
  • Tworzenie zestawu narzędziowego modułów
  • Korzystanie z obiektów
  • Testowanie kodu
  • Śledzenie wykonywania programu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Zbiór praktycznych porad dla programistów i projektantów baz danych

  • Jak obsługiwać różne typy danych?
  • W jaki sposób optymalizować wydajność baz danych?
  • Jak budować raporty za pomocą języka SQL?

Jesteś programistą, któremu przypadło w udziale opracowanie aplikacji bazodanowej? Szukasz sposobu na zoptymalizowanie działania zapytań SQL? A może zastanawiasz się, w jaki sposób sprawnie zarządzać kontami użytkowników bazy danych? Język SQL to potężne narzędzie, którego opanowanie pozwoli Ci na sprawne poruszanie się w gąszczu tabel każdej bazy danych. Za pomocą odpowiednio sformułowanych instrukcji można manipulować danymi, zarządzać kontami użytkowników i generować raporty. Jednak, pomimo stosunkowo niewielkiej ilości poleceń, język SQL kryje w sobie wiele zawiłości.

Dzięki książce "100 sposobów na SQL" nie będziesz musiał odkrywać każdej z nich samodzielnie. W każdym z rozdziałów znajdziesz praktyczne porady i sposoby rozwiązywania typowych zadań programistycznych związanych z bazami danych i językiem SQL. Poznasz podstawy języka, dowiesz się, w jaki sposób przetwarzać różne typy danych i korzystać z symboli zastępczych. Nauczysz się tworzyć aplikacje sieciowe, optymalizować wydajność tabel i zapytań SQL oraz tworzyć raporty. Przeczytasz ponadto o administrowaniu serwerem bazy danych i udostępnianiu tabel użytkownikom.

  • Podstawowe elementy języka SQL
  • Łączenie tabel
  • Przetwarzanie danych tekstowych
  • Operacje na liczbach i datach
  • Bazy danych w aplikacjach sieciowych
  • Zapytania niezależne od tabel
  • Maksymalizowanie wydajności zapytań
  • Tworzenie raportów
  • Administrowanie kontami użytkowników
  • Udostępnianie informacji

Zostań ekspertem w programowaniu baz danych!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Schody, wieże, węże, a może zegary? Odkryj radość nauki z klockami!

Klocki to podstawa udanej zabawy! Wie o tym każde dziecko. Otwierają przestrzeń aktywności i kreacji. Ich wszechstronne możliwości często wykorzystuje się we wczesnej, nieformalnej edukacji matematycznej dzieci. Zabawy i zadania proponowane przez autorów tej niezwykle pomysłowej książki będą inspiracją dla każdego.

Znalazły się tu zadania indywidualne i grupowe, interesujące pytania i mnóstwo propozycji wspólnej zabawy. Specjalnie dla nauczycieli autorzy przygotowali opisy celów i rozwijanych przez dziecko umiejętności matematycznych. Co można zbudować z drewnianych klocków w czterech kolorach? Jak można je pogrupować? Jak podpowiadać dziecku różne sposoby ich liczenia? Jak uczyć się szacowania, porównywania, działań matematycznych? Jak pomóc najmłodszym wypracować własne strategie rachunkowe? Sprawdź, jakie łamigłówki Twoje dziecko lubi najbardziej!

Matematyka to także zabawa!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Praktyczny przewodnik po technikach zabezpieczania sieci komputerowych

  • Jak sprawnie zabezpieczyć system?
  • Jak zapewnić sobie prywatność w internecie?
  • Jak skutecznie walczyć z sieciowymi włamywaczami?

W naszych domach montujemy solidne zamki i drzwi, chronimy samochody wymyślnymi alarmami, w firmach zakładamy systemy monitoringu, jednak nadal wiele osób nie zwraca wystarczającej uwagi na bezpieczeństwo komputerów w sieciach domowych oraz korporacyjnych. Luki w systemach informatycznych powodują każdego roku straty rzędu miliardów dolarów, a przecież dostępnych jest wiele narzędzi i technik, które pozwalają skutecznie zabezpieczyć komputery przed atakami crackerów.

"125 sposobów na bezpieczeństwo w sieci. Wydanie II" to zaktualizowany i rozbudowany zbiór praktycznych porad dotyczących zabezpieczania systemów informatycznych przed atakami. Dzięki wskazówkom przygotowanym przez cenionych profesjonalistów dowiesz się, jak stosować najnowsze narzędzia systemowe i niezależne programy do zabezpieczania systemów i danych, ochrony własnej prywatności w sieci czy bezpiecznego łączenia zdalnych maszyn. Nauczysz się także zastawiać pułapki na sieciowych napastników, wykrywać ich obecność w sieci i szybko przywracać normalne funkcjonowanie systemu po ewentualnym ataku.

  • Zabezpieczanie systemów Windows i uniksowych
  • Zapewnianie prywatności w internecie
  • Konfigurowanie i testowanie zapór sieciowych
  • Bezpieczne korzystanie z usług
  • Zabezpieczanie sieci przewodowych i bezprzewodowych
  • Monitorowanie działania sieci
  • Stosowanie silnego szyfrowania i uwierzytelniania
  • Wykrywanie włamań i przywracanie działania sieci

Stosuj sprawdzone sposoby zapewniania bezpieczeństwa w sieci.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
ABC Access 2016 PL / Witold Wrotek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2015. - 232 s. ; 23 cm.
Forma i typ

Poznaj najpopularniejszy program do zarządzania bazami danych na świecie!

  • Wkrocz w świat relacyjnych baz danych
  • Odkryj tajniki projektowania, tworzenia i edycji baz
  • Naucz się wydobywać dane z baz i prezentować je światu

Wraz z rosnącą liczbą gromadzonych i przetwarzanych informacji oraz zwiększającym się tempem życia coraz istotniejsza się staje kwestia sprawnego zbierania, analizowana i udostępniania danych oraz elastycznego zarządzania nimi przy użyciu odpowiednich mechanizmów bazodanowych. Szczególne znaczenie mają tu najbardziej rozpowszechnione obecnie systemy obsługi relacyjnych baz danych, do których należy MS Access. Program oferuje intuicyjny i łatwy do opanowania interfejs graficzny oraz spore możliwości w zakresie zarządzania bazami danych, a także generowania kwerend i raportów, dzięki czemu przez lata obecności na rynku zdobył sobie sporą popularność wśród użytkowników wykorzystujących rozwiązanie do najrozmaitszych celów.
Niezależnie od tego, czy chcesz poznać Accessa z przyczyn hobbystycznych, czy zamierzasz utworzyć bazę danych opisującą Twoją kolekcję płyt albo katalog zbiorów bibliotecznych, czy też musisz nauczyć się programu, bo wymaga tego Twoja praca naukowa lub studia — powinieneś sięgnąć po odpowiednie źródło wiedzy. Książka ABC Access 2016 PL w przystępny sposób wprowadzi Cię w świat baz danych, podając podstawowe pojęcia i mechanizmy wykorzystywane w modelu relacyjnym, przybliży metodykę tworzenia i zarządzania bazami oraz zaprezentuje możliwości pozyskiwania z nich danych — wszystko to w odniesieniu do najnowszej polskojęzycznej wersji programu MS Access.

  • Struktura bazy danych i sposób jej działania
  • Interfejs programu MS Access
  • Przegląd obiektów bazodanowych
  • Projektowanie, tworzenie i edycja bazy
  • Tworzenie i edycja tabel
  • Podstawowe operacje na danych
  • Definiowanie relacji
  • Kwerendy, formularze i raporty

Naucz się, jak w pełni wykorzystać program MS Access 2016 PL!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
ABC CorelDRAW 2018 PL / Roland Zimek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2019. - 312 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Weź w obroty CorelDRAW!

CorelDRAW jest programem, bez którego czasami wręcz trudno się obejść. Doceniają go zwłaszcza graficy, osoby wykonujące rysunki techniczne, projektanci i wszyscy ci, którym leży na sercu dobra jakość wyraźnych obrazów wykonanych wektorowo. Jeśli musisz zaprojektować coś, co ma być łatwo skalowalne, a dodatkowo chcesz mieć możliwość edycji pojedynczych obiektów w Twoim projekcie, nie znajdziesz nic lepszego niż CorelDRAW. Nowa wersja 2018 PL obfituje zresztą w interesujące efekty, pozwala pracować szybciej i w wygodniejszy sposób.

Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!

CorelDRAW - pierwszy do rysowania!

  • Zapisywanie, otwieranie i drukowanie dokumentów
  • Korzystanie z okien dokowanych
  • Podstawy rysunku wektorowego
  • Praca z tekstem i tabelami
  • Precyzyjne rysowanie
  • Edycja krzywych
  • Modyfikacje obiektów
  • Praca z bitmapami
  • Efekty
  • Warstwy
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
ABC CorelDRAW X5 PL / Roland Zimek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 264 s. ; 23 cm.
Forma i typ

Poznaj CorelDRAW X5 PL… i odkryj niesamowite możliwości grafiki wektorowej!

  • Obiekty i podstawy rysunku wektorowego, czyli jak tworzyć rysunki w CorelDRAW
  • Tekst, tabele i praca z bitmapami, czyli do czego jeszcze może służyć program
  • Modyfikacje obiektów i efekty, czyli na czym polega dopracowanie szczegółów

O istnieniu programu CorelDRAW niewątpliwie słyszeli wszyscy użytkownicy komputerów. Nie wszyscy jednak korzystają z jego możliwości, często zniechęceni fundamentalną odmiennością od innych programów graficznych. CorelDRAW, bardzo łatwy w obsłudze, uchodzi za aplikację o niepojętych zasadach działania. A przecież niejednokrotnie można uzyskać w nim efekty znacznie lepsze niż w programach Paint czy Photoshop. W wersji CorelDRAW X5 PL oprócz tradycyjnych narzędzi pojawiły się także pewne usprawnienia: nowy mechanizm zarządzania kolorami i przekształcania rysunków bitmapowych na wektorowe, współpraca z ekranami dotykowymi oraz procesorami wielordzeniowymi i możliwość podglądu w widoku pikseli.

Książka "ABC CorelDRAW X5 PL" pozwoli Ci łatwo i szybko wejść w świat CorelDRAW, zrozumieć zasady jego działania i zacząć samodzielnie projektować plakaty, szyldy, broszury czy wizytówki, a także tworzyć skomplikowane rysunki techniczne. Dowiesz się, jak posługiwać się obiektami i w jakich sytuacjach warto stosować grafikę wektorową. Poznasz zasady pracy z tabelami, konturami i wypełnieniami. Nauczysz się włączać do swoich projektów partie tekstowe i formatować je według własnego uznania. Kolejnym krokiem będzie nauka dopieszczania szczegółów projektu, od drobnych modyfikacji do efektów specjalnych. Strona po stronie biegle opanujesz cały CorelDRAW - i nie zawahasz się go użyć!

  • Uruchamianie programu i pierwsze kroki
  • Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków
  • Corel Connect i korzystanie z okien dokowanych
  • Podstawy rysunku wektorowego
  • Praca z tekstem i tabelami
  • Używanie wypełnień i konturów
  • Precyzyjne rysowanie
  • Edycja krzywych
  • Modyfikacje obiektów
  • Praca z bitmapami
  • Efekty

Sprawdź, jak bajeczne efekty możesz uzyskać w CorelDRAW X5 PL!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej